Jeg foreslår at...

Semi-vegetar kasse

En måltidskasse variant, som indeholder vegetar, fisk og fjerkræ retter, men ikke indeholder "rød kød", dvs. ingen svinekød, osksekød, lam osv.

129 stemmer
stem
Log ind
Tjek!
(tænkning ...)
Nulstil
eller log ind med
  • facebook
  • google
    Password icon
    Jeg accepterer terms of service
    Logget ind som (Log ud)
    Luk
    Luk
    Du har tilbage! (?) (Tænker…)
    Sabine indsendte denne ide  ·   ·  Anmeld…  ·  Admin »

5 kommentarer

Log ind
    Tjek!
    (tænkning ...)
    Nulstil
    eller log ind med
    • facebook
    • google
      Password icon
      Jeg accepterer terms of service
      Logget ind som (Log ud)
      Luk
      Luk
      Sender...
      • Anette Nøddelund kommenterede  ·   ·  Anmeld

Det kunne være skønt hvis den kan fås uden mælkeprodukter

• Anonym kommenterede  ·   ·  Anmeld

Enig! LowCarb er nemlig også gluten- og mælkefri så det er en god kasse at tage udgangspunkt i, og så bare fjerne som minimum alt svinekød, eller både svinekød og oksekød...

• Lotte kommenterede  ·   ·  Anmeld

jeg kan tilslutte mig at der bliver tilføjet en vetarret i f.eks. måltidsmixkassen. Og det kunne fint derudover "bare" være med fisk og kylling/fjerkræ :) Har netop efterlyst en kasse hvor man også har en vegetarisk dag i en uge :)

• Anonym kommenterede  ·   ·  Anmeld

Vi har i længere tid fået LowCarb-kassen - MEN er holdt op igen, fordi der er for meget svine - og oksekød til os og vores lidt syrefølsomme systemer... Det ville være virkelig dejligt med en LowCarb-kasse med fisk og fjerkræ - altså semi-vegetar - uden okse-og svinekød.

• Emilie Nyrop-Larsen kommenterede  ·   ·  Anmeld

Det efterspørger jeg også. Vi er mange som lever semivegetarisk, altså kun spiser fjerkræ og fisk udover vegetarkost. Det ville være super hvis I kunne sammensætte en kasse med grønt, fisk og fjerkræ. Der er langt fra kvikkassen til vegetarkassen...

Feedback og Knowledge Base