Jeg foreslår at...

...det bliver muligt at bestille enkeltvarer, således at man nemt kan supplere sin faste kasse med de ekstravarer man ønsker.

Jeg elsker f.eks. jeres vegetarkasse, men kunne godt tænke mig fast hver uge, at få grønkål med (som jeg putter i alt...is, smoothies, salater osv.). Eller f.eks. at man kan nøjes med at bestille én pakke vegetarbøffer, så man ikke behøver at få f.eks. tofuen med :)

På den måde, vil jeg kunne købe alle mine grøntsager og frugt udelukkende hos Aarstiderne :)

200 stemmer
Stemme
Log ind
Tjek!
(tænkning ...)
Nulstil
eller log ind med
  • facebook
  • google
    Password icon
    Jeg accepterer terms of service
    Logget ind som (Log ud)
    Luk
    Luk
    Du har tilbage! (?) (tænker…)
    Anonym indsendte denne ide  ·   ·  Anmeld…  ·  Admin »

11 kommentarer

Log ind
    Tjek!
    (tænkning ...)
    Nulstil
    eller log ind med
    • facebook
    • google
      Password icon
      Jeg accepterer terms of service
      Logget ind som (Log ud)
      Luk
      Luk
      Sender...
      • Anonym kommenterede  ·   ·  Anmeld

enkeltkøb som ekstravare til kasserne f.eks agurker og lign

• Johnni JakobsenJohnni Jakobsen kommenterede  ·   ·  Anmeld

Perfekt ide for os som kunder hvis det kan administreres, så er det vejen frem. Alle elsker at kunne vælge frit. Det vil være lige som at gå i supermarkedet bare hjemmefra og så økologisk. Og så kunne man måske skære ned på antallet af færdig kasser.

En glimrende ide, specielt for os der bor i områder hvor der ikke altid er det store udvalg i nærbutikkernes økovarer

• Katy MadsenKaty Madsen kommenterede  ·   ·  Anmeld

helt enig - savner selv at kunne tilvælge grøntkål - især nu hvor det er i sæson.

• MichelleMichelle kommenterede  ·   ·  Anmeld

Vi overvejer om ikke vi skulle købe LowCarbKassen, men er faktisk lidt usikre på, hvis der skulle være noget man absolut ikke kan lide, så skal vi jo til at smide ud - og selv supplere. Det har en studerende som mig ikke råd til.

Så hvis man kunne få lidt medbestemmelse. Måske bytte noget ud med noget andet i kassen eller f.eks. tilkøb af nogle sikre vindere i husstanden, så ville det være lettere at få til at hænge sammen :o)

Perfekt ide,, det at der ikke er så mange valg er grunden til at det helt er valgt fra her..

Feedback og Knowledge Base