Jeg foreslår at...

... i lavede flere kasser til kun en enkelt person.

jeg ville virkelig ønske der var nogle kasser at vælge mellem selv om man kun er en person. veræredens kassen er god men nogen uger kunne det være rart med afveksling.

310 stemmer
Stemme
Log ind
Tjek!
(tænkning ...)
Nulstil
eller log ind med
  • facebook
  • google
    Password icon
    Jeg accepterer terms of service
    Logget ind som (Log ud)
    Luk
    Luk
    Du har tilbage! (?) (tænker…)
    Pia juhlPia juhl indsendte denne ide  ·   ·  Anmeld…  ·  Admin »

Hej til alle jer, der ønsker sig en MåltidsKasse til singler!
    På grund af den store (!) interesse for en MåltidsKasse til én person tør vi nu godt love, at kassen kommer på hylderne i løbet af 2016. Men! Vi har fortsat brug for input til hvordan kassen skal sammensættes. Derfor vil det være en hjælp, hvis I har mod på at fortælle os, præcis hvordan en måltidskasse til én burde se ud efter jeres hoveder. Udfyld skemaet her: https://www.aarstiderne.com/Kundeservice/Singlekasse-survey – så tager vi jeres forslag med i den videre produktudvikling.
    De bedste hilsner Lene //Aarstiderne

12 kommentarer

Log ind
    Tjek!
    (tænkning ...)
    Nulstil
    eller log ind med
    • facebook
    • google
      Password icon
      Jeg accepterer terms of service
      Logget ind som (Log ud)
      Luk
      Luk
      Sender...
      • Anonym kommenterede  ·   ·  Anmeld

Syns idéen med en combi aftensmad/frokost dagen efter kunne være skøn.
        Det kunne være lowcarb, slankekassen eller vegetarkassen og gerne til 5 dage.

Vegansk kasse til singler!!

Jeg er også meget interesseret i nogle flere måltidskasser at vælge imellem til 1 person. Gerne til 5 dage.

• AmalieAmalie kommenterede  ·   ·  Anmeld

Vil gerne have slankekasse til en person

Kunne ønske slanke-kasse til 1 person x 5 dage eller 2 personer x 3 dage - dog må prisen være rimelig.

Gerne morgenmad og vegetar kasse kombineret til en enkelt person.: )

Hertil kunne det være fedt med en kasse som består af morgenmad og aftensmad. Fx jeres "slank morgen" kombineret med en aftensmad kasse. Der kan evt. nogengange være rester til madpakken.

Gerne en single vegetarkasse

Jeg vil gerne have vegetarkasse til en person. I mange parforhold er kun den ene part vegetar, så mange ville kunne få glæde af det.

Vil også gerne ha flere at vælge imellem, med flere gtøntsager og uden frugt. Synes der burde være til 5 dage for 395 kr.

Enig med ovenstående. Dog syntes jeg også at prisen bliver for høj pr portion med den ene kasse i har. 395 kr for 3 måltider mad er simpelthen for meget - næsten dobbelt så meget som hvis man er to.

Feedback og Knowledge Base