Jeg foreslår at...

Dogme-mikskasse

En mikskasse med dansk frugt og grønt. Mikskasserne er rigtigt gode, hvis man ikke er så mange og dogmekassen er en god måde at støtte de danske producenter. Derfor kunne det være rigtigt fedt, hvis man havde muligheden for, at vælge en sådan kasse udelukkende med danske produkter.

381 stemmer
Stemme
Log ind
Tjek!
(tænkning ...)
Nulstil
eller log ind med
  • facebook
  • google
    Password icon
    Jeg accepterer terms of service
    Logget ind som (Log ud)
    Luk
    Luk
    Du har tilbage! (?) (tænker…)
    MaleneMalene indsendte denne ide  ·   ·  Anmeld…  ·  Admin »

5 kommentarer

Log ind
    Tjek!
    (tænkning ...)
    Nulstil
    eller log ind med
    • facebook
    • google
      Password icon
      Jeg accepterer terms of service
      Logget ind som (Log ud)
      Luk
      Luk
      Sender...
      • Anonym kommenterede  ·   ·  Anmeld

Som mange andre efterlyser jeg frugt som også tager hensyn til miljøbelastning i forbindelse transport. Dansk frugt er nok for smalt - men måske kunne europæisk frugt være en afgrænsning, så vi ikke flyver økologiske æbler ind fra Sydamerika

• Anonym kommenterede  ·   ·  Anmeld

Det ville være rigtig fint at udskifte f.eks. kartoflerne med dansk frugt

• MarieMarie kommenterede  ·   ·  Anmeld

hej i AARSTIDERNE !

Jeg har talt med flere kassebrugere, der ville vælge en Dogmemix eller en Dogmesingle, hvis det fandtes. Det vi efterlyser er dansk frugt og andre danskproducerede varer - f.eks. et glas honning, danske æbler - alle de småprodukter, som man ser på markeder rundt omkring. Så jeg støtter ideen !

• CæcilieCæcilie kommenterede  ·   ·  Anmeld

Jeg har samme ønske. Problemet er nok, at dansk frugt er meget knyttet til efteråret. I hvert fald den økologiske. Jeg har sendt et forslag ind om at der altid er madæbler med i dogmekassen. Madæbler er til at skaffe fra efteråret og holder sig langt ind i vinteren og foråret. De kan bruges til alt: Wok, fisk, rodfrugtretter, desserter, juice. Stem gerne på det forslag!

• AstridAstrid kommenterede  ·   ·  Anmeld

Jeg får dogmekassen og kunne godt tænkte mig noget frugt i den; hvis ikke som en mikskasse, så i hvert fald lidt frugt fra gang til anden. :)

Feedback og Knowledge Base