Jeg foreslår at...

Gerne fisk, men af god/bedre kvalitet

Vi oplever igen og igen, at fisken i måltidskasserne er af ringe kvalitet - kraftig lugt af fisk, ikke frisk fiskesmag mv.

Det kan og bør gøres langt bedre.

95 stemmer
Stemme
Log ind
Tjek!
(tænkning ...)
Nulstil
eller log ind med
  • facebook
  • google
    Password icon
    Jeg accepterer terms of service
    Logget ind som (Log ud)
    Luk
    Luk
    Du har tilbage! (?) (tænker…)
    Lars ØstergaardLars Østergaard indsendte denne ide  ·   ·  Anmeld…  ·  Admin »
    påbegyndt  ·  Anne-MetteAnne-Mette svarede  · 

Hej Lars. Tak for tilbagemeldingen. Fisken skal selvfølgelig være i orden. Ingen tvivl om det. Hvis du oplever dårlig fisk i din kasse, må du meget gerne kontakte Samtalerne – vores kundeservice. Så får du både prisen refunderet og vi har mulighed for at føre statistik over, hvor ofte fisken ikke er helt frisk.

Vi arbejder hele tiden på at forbedre kvaliteten og for at få den bedste fisk leveret i vores kasser.

Når det så er sagt, så kan der være flere grunde til, at fisken kan lugte lidt, uden at det har betydning for kvaliteten. Al vores fisk er fersk – pånær laksen, der kommer fra Alaska og har været frosset for at kunne klare transporten. Fisken er pakket i en beskyttet atmosfære for at øge holdbarheden, dvs. at der ikke kun er luft i pakken. Når man åbner pakken kan denne atmosfære godt lugte lidt, uden at det er fisken, der er synderen.

Det kan også være den lidt af den væske, der er kommet fra fisken, der lugter, mens fisken i sig selv er helt i orden.

Så tag fisken ud af pakken og lad den ligge et kort øjeblik og tag så et “lugtetjek”.

Men ingen tvivl: Er den ikke i orden, så kontakt os endelig!

7 kommentarer

Log ind
    Tjek!
    (tænkning ...)
    Nulstil
    eller log ind med
    • facebook
    • google
      Password icon
      Jeg accepterer terms of service
      Logget ind som (Log ud)
      Luk
      Luk
      Sender...
      • Anonym kommenterede  ·   ·  Anmeld

Det kan jeg tilslutte mig, har oplevet at fiskens kvalitet ikke er helt frisk, jeg har derfor valgt en anden kasse uden fisk, det er lidt kedeligt.

• LTLT kommenterede  ·   ·  Anmeld

Jeg er heller ikke enig - er meget imponeret over friskhed og kvalitet af fisk (lchf kasse)

• Caspar bekCaspar bek kommenterede  ·   ·  Anmeld

Det er jeg slet ikke enige i, jeg har aldrig oplevet at kvaliteten på fisken skulle være dårlig.

• Lars ØstergaardLars Østergaard kommenterede  ·   ·  Anmeld

Problemet er generelt, så man må enten spise hvad der kommer eller vælge kasser uden fisk, hvilket både er svært at finde og ærgerligt. Kvaliteten er ringe. Prøv selv. Prøv desuden at sammenligne med Skagenfood, det er en helt anden kvalitet - det burde væres jeres målsætning at komme op på samme niveau - frisk fra jord og hav til bord...

• Lars AndersenLars Andersen kommenterede  ·   ·  Anmeld

Det ser ud til at der bliver mere og mere vacumfisk i kasserne.Ærgerligt.
        Alt det pjat med at klage og få refunderet er ikke meget værd når jeg står og skal til at lave maden. Til gengæld fornemmer jeg, at grøntsagerne i vegetar kassen er en tand bedre end i de andre kasser. Så gælder det bare om at undgå alt for mange tørrede bønner. De har det med at blive til overs.

• Lars ØstergaardLars Østergaard kommenterede  ·   ·  Anmeld

Hej Mette
        Vi har oplevet problemet så mange gange, at jeg vil kalde det for et generelt problem. Derfor går vi konsekvent uden om kasser med fisk og må bestille engangslevering. Enig med den anden Lars om at det er bøvlet - og uforståeligt at I holder ved leverandøren.

• Lars AndersenLars Andersen kommenterede  ·   ·  Anmeld

Jeg er helt enig. Får for tiden vegetarkassen og køber kød ved siden af.
        Ret bøvlet. Fisk fra Skagen food er af en helt anden kaliber.
        Men jeg har nu en fiskehandler i gå afstand. Sådan er det i udkants Frederikshavn. Hilsen Lars

Feedback og Knowledge Base