Jeg foreslår at...

Måltidskasse for singler

Jeres glimrende måltidskasse i en version med 3 måltider til 1 person.

128 stemmer
Stemme
Log ind
Tjek!
(tænkning ...)
Nulstil
eller log ind med
  • facebook
  • google
    Password icon
    Jeg accepterer terms of service
    Logget ind som (Log ud)
    Luk
    Luk
    Du har tilbage! (?) (tænker…)
    AnonymousAnonymous indsendte denne ide  ·   ·  Anmeld…  ·  Admin »
    Birgit HebelBirgit Hebel delte en flettet idé: jeg abonnerer ikke p.t. på jeres kasser, men jeg ville helt sikkert overveje det hvis der var single-kasser. VH. birgit  ·   · 
    Anonym delte en flettet idé: Single-kasser!  ·   · 
    Anonym delte en flettet idé: Jeg kunne godt tænke mig at alle kasser kan fås til 1 person. Lige nu er der kun single kassen.  ·   · 
    Anonym delte en flettet idé: Aarstiderne også har tilbud til husholdninger med kun en person især med henblik på det store antal single husholdninger.  ·   · 
    Søs Søs delte en flettet idé: alle måltidskasser fås i en single-udgave  ·   · 

Hej til alle jer, der ønsker sig en MåltidsKasse til singler!
    På grund af den store (!) interesse for en MåltidsKasse til én person tør vi nu godt love, at kassen kommer på hylderne i løbet af 2016. Men! Vi har fortsat brug for input til hvordan kassen skal sammensættes. Derfor vil det være en hjælp, hvis I har mod på at fortælle os, præcis hvordan en måltidskasse til én burde se ud efter jeres hoveder. Udfyld skemaet her: https://www.aarstiderne.com/Kundeservice/Singlekasse-survey – så tager vi jeres forslag med i den videre produktudvikling.
    De bedste hilsner Lene //Aarstiderne

Hej singlefolk,

Vi har ikke længere MåltidsKasser til 1 person, da efterspørgslen desværre ikke har været så stor, som vi havde håbet for de forskellige sammensætninger og menuer, som vi har prøvet af.

Vi vil bestemt gerne tilbyde en god og brugbar løsning til singlefolket, men vi må bare erkende, at det ikke er lykkedes helt tilfredsstillende for os – og jer – endnu. Så nu er vi gået i tænkeboks.

I er meget velkomne til stadig at stemme på ideen.

Gode hilsener,
    Lene //Aarstiderne

Hej alle

Så er vi klar med vores nye MåltidsKasse til 1 person: Det blev en VerdensKasse til 1.
    Du kan læse mere om den (og andre nye kasser) her: http://www.aarstiderne.com/Kundeservice/nye-maaltider.aspx.

Her kan du også forudbestille kassen, som vi leverer første gang i uge 33 (fra den 15. august 2011)
    Tag godt imod!

Mette Andersen/Aarstiderne

12 kommentarer

Log ind
    Tjek!
    (tænkning ...)
    Nulstil
    eller log ind med
    • facebook
    • google
      Password icon
      Jeg accepterer terms of service
      Logget ind som (Log ud)
      Luk
      Luk
      Sender...
      • Britta HansenBritta Hansen kommenterede  ·   ·  Anmeld

Helt forståeligt hvis i ikke kan tjene på det, men kunne i så ikke udvikle nogle flere kasser til 2 personer. Dem kan man jo som single også have glæde af?

SAVNER DOG SINGLEKASSEN!!

• AnonymousAnonymous kommenterede  ·   ·  Anmeld

Rigtig god ide, men jeg savner den i vegetarudgave :-)

• SusanneSusanne kommenterede  ·   ·  Anmeld

Fantastisk at der er kommet en singlemåltidskasse, men ærgerligt at den ikke kan fås om mandagen. Det er jo i hverdagene man har brug for at lave singlemåltider.

• Helle StenstrupHelle Stenstrup kommenterede  ·   ·  Anmeld

Fantastisk - glæder mig meget. husk nogle livretter...

Jeg synes der er for mange kartofler i basis-kassen, da jeg er enlig, vil en singlekasse en god ide.
        Venlig hilsen
        Ida Hansen

• DitteDitte kommenterede  ·   ·  Anmeld

Hvor er det fedt at min ide føres ud i praksis. Har lige købt en almindelig måltidskasse som eksperiment (verdenskassen)Men er nervøs for, om det bliver for meget madspild. Glæder mig meget til initiativet og vil klart være fast kunde til kassen :-)

• mollymolly kommenterede  ·   ·  Anmeld

Fedt, at den kommer. Men jeg håber virkelig, den bliver meget grøn eller at der evt kommer et "slankealternativ". Jeg har nævnt det i en anden tråd om en slankekasse, der ikke indeholder kartofler/pasta/ris osv., men masser af grøntsager og proteiner.

• mollymolly kommenterede  ·   ·  Anmeld

Super idé. Det er lige det, jeg mangler. Med de andre måltidskasser bliver der alt for meget spild.

Det ville være fantastisk med måltidskasse for singler. Det vil også kunne bruges som gave til f.eks. ældre der ikke kan komme ud og købe ind.

• IngerInger kommenterede  ·   ·  Anmeld

Super idé, den ville jeg købe. Synes de nuværende måltidskasser ser spændende ud, men der er for meget mad og for dyrt til en person.

Feedback og Knowledge Base