Jeg foreslår at...

En Gavekasse - sig det med Aarstiderne.

•Vi ses når Kassen kommerkassen – gave til veninde/ søster/ langdistance-kæreste, op til en weekend hvor man kommer på besøg.
•Kondomkassen – nem mad til den unge der lige er flyttet hjemmefra
•Sygekassen – hvis kollegaen trænger til en opmuntring, eller til når farmor er alene hjemme, fordi farfar er på sygehuset
•Tillykke med det helekasssen – champange, lidt brød og lidt ost.
•Afbudskassen – jeg er ked af jeg ikke kunne komme kassen
•Høkassen – til dem der ikke bruger tid på at stå op og gå ud
•Brystkassen – til de ammende mødre J

253 stemmer
Stemme
Log ind
Tjek!
(tænkning ...)
Nulstil
eller log ind med
  • facebook
  • google
    Password icon
    Jeg accepterer terms of service
    Logget ind som (Log ud)
    Luk
    Luk
    Du har tilbage! (?) (tænker…)
    lone kaaelone kaae indsendte denne ide  ·   ·  Anmeld…  ·  Admin »
    under bedømmelse  ·  Anne-MetteAnne-Mette svarede  · 

Update 22. november 2011

Hej alle. Såtr I og mangler en gavekasse nu og her? Så tjek AfriKassen ud. Den er superflot med farvestrålende etiketter og spændende indhold. I kassen er der også en farverig brochure med fortællinger om varerne, opskrifter, tips & tricks.

Kassen er blevet til i samarbejde med Solhjulet, Care, Dansk Flygtningehjælp og Imperiet, og er sat i verden for at hjælpe afrikanske kvalitetsvarer frem i handlen.

Giv AfriKassen som gave og glæd en ven – mens du samtidig støtter Afrika.

Læs mere om AfriKassen her: http://aarstiderne.com/ekstra%20varer/AfriKassen.aspx

Hej Lone. Tak for dine kreative ideer :). Som du måske ved, har vi i dag mulighed for at give et gavekort eller give en gavelevering af en af de eksisterende kasser. Det er selvfølgelig ikke helt det samme, som du foreslår, men står du og mangler en gave her op til jul, er det et godt bud :)

Du kan se mere om gavekort og gaveleveringer her http://www.aarstiderne.com/Kundeservice/Gavekort.aspx

7 kommentarer

Log ind
    Tjek!
    (tænkning ...)
    Nulstil
    eller log ind med
    • facebook
    • google
      Password icon
      Jeg accepterer terms of service
      Logget ind som (Log ud)
      Luk
      Luk
      Sender...
      • Anonym kommenterede  ·   ·  Anmeld

Elsker ideen om en amme-kasse og en 'tak for det hele'-kasse. En sygekassse med gode (færdiglavede eller nemme) supper og andet nem mad, hvis man er syg, ville da også være fantastisk. :-)

God ide

God ide med gave kasser

• KarinaKarina kommenterede  ·   ·  Anmeld

Jeg skulle netop til at foreslå en kasse for ammende mødre. Det behøver ikke være en gavekasse, men jeg ville ønske, der var sådan en kasse lige nu. For ammende mødre skal helst undgå kål og det kan være svært at undgå i jeres kasser her om efteråret.
        Så helt klart ska vi da ha en ammekasse eller kassen uden kål. Det er der sikkert mange andre, der også vil sætte pris på :-)

• bjørnbjørn kommenterede  ·   ·  Anmeld

gerne med navn fra afsender.

Feedback og Knowledge Base