Jeg foreslår at...

Der laves en dogmekasse uden kartofler

En dogme version af KUK-kassen.

178 stemmer
Stemme
Log ind
Tjek!
(tænkning ...)
Nulstil
eller log ind med
  • facebook
  • google
    Password icon
    Jeg accepterer terms of service
    Logget ind som (Log ud)
    Luk
    Luk
    Du har tilbage! (?) (tænker…)
    Anonym indsendte denne ide  ·   ·  Anmeld…  ·  Admin »

14 kommentarer

Log ind
    Tjek!
    (tænkning ...)
    Nulstil
    eller log ind med
    • facebook
    • google
      Password icon
      Jeg accepterer terms of service
      Logget ind som (Log ud)
      Luk
      Luk
      Sender...
      • Anonym kommenterede  ·   ·  Anmeld

Som set er nu, er Kuk-kassen det eneste kartoffelfrie alternativ, og vi er ikke særlig begejstret for tomater, agurk og andre lette grøntsager uden for sæson, de er ret intetsigende selv fra jeres leverandører.

Også lige, hvad vi ønsker os.

Lige det jeg gerne vil have - sikker på at det er skønne danske råvarer, men uden kartofler

• ChristineChristine kommenterede  ·   ·  Anmeld

Rigtig god idé! Jeg vil også helst kun spise dansk og som én af jeres kundeservicemedarbejdere foreslog mig, så kan jeg jo bare forære kartoflerne med, men når man er studerende og ikke har alt for mange penge i forvejen, så er det bare virkelig dumt at betale for noget, man ikke spiser. En dansk Kukkasse ville være fantastisk!

Det er lige hvad jeg står og mangler.
        Masser af grove danske grønsager uden kartofler. Kukkassen har ikke nok rodfrugter.

• CamillaCamilla kommenterede  ·   ·  Anmeld

Jeg ville elske denne version. Jeg vil helst købe dansk men får, som enlig der ikke har den store kærlighed til kartofler, ALdrig spist alle de kartofler der er i kassen og det er noget spild.... Det gør så at jeg enten må gå på kompromis på den ene eller anden måde og enten handle andre steder eller købe varer der er fløjet hertil fra nær og fjern hvilket jeg ikke synes er optimalt.

Sådan en kasse har jeg efterlyst i årevis. Jeg ærgrer mig gang på gang over, at der er stivelsesholdige grøntsager (kartofler/majs) med i kasserne. Jeg har brug for grove grøntsager, kål-rodfrugter-bælgfrugter og så lidt til at få dem til at glide ned med: tomater, agurker, romaine-salat, løg, squash og auberginer. Husk at mad-græskar også er stivelsesholdige.

• KirstineKirstine kommenterede  ·   ·  Anmeld

Den kunne være det rette valg for os! Min inspiration og nysgerrighed bliver vækket, når jeg ser indholdet af dogmekassen, - undtagen kartoflerne. Vi spiser mange kartofler, men dem kan vi dog godt selv finde ud af købe!

• BirgitBirgit kommenterede  ·   ·  Anmeld

Det er lige hvad der mangler

• RasmusRasmus kommenterede  ·   ·  Anmeld

Jeg er helt enig. Det er lidt for "kedeligt" - og det ville være sjovere med en surprise (ligesom resten af kassen) hver uge :)

• katrinkatrin kommenterede  ·   ·  Anmeld

jeg har bestilt dogmekassen og jeg kan se der er kartofler i og jeg spiser desvære ikke kartoffler..
        er der muligvis et andet alternativ jeg kan gøre ( kasse messigt eller noget)?
        mvh katrin

• LisbethLisbeth kommenterede  ·   ·  Anmeld

Som ikke kartoffelspiser er det en vældig god ide. Jeg savner flere danske grøntsager i kukkassen.
        Lige nu er der både danske blomkål og broccoli m.m. i supermarkederne. Lad der komme noget mere af det i KUK kassen og færre aberginer.

• TinaTina kommenterede  ·   ·  Anmeld

Enig!

Feedback og Knowledge Base