Jeg foreslår at...

I laver en kødkasse uden gris eller en kasse, hvor man selv kan vælge kødtyper, også gerne vildt :-)

199 stemmer
Stemme
Log ind
Tjek!
(tænkning ...)
Nulstil
eller log ind med
  • facebook
  • google
    Password icon
    Jeg accepterer terms of service
    Logget ind som (Log ud)
    Luk
    Luk
    Du har tilbage! (?) (tænker…)
    AndersAnders indsendte denne ide  ·   ·  Anmeld…  ·  Admin »
    afsluttet  ·  JulianeAdminJuliane (Teamleder, Aarstiderne) svarede  · 

Opdatering 5. juli 2017:

Hej igen! Det er et stykke tid siden, I har hørt fra os her, men for god ordens skyld vil jeg alligevel lige nævne, at vi har op til flere kasser på hylderne, som ikke indeholder svinekød. Det gælder

- selvfølgelig VegetarKassen og Den Veganske MåltidsKasse
    - FlexitarKassen, som indeholder fisk og fjerkræ (https://www.aarstiderne.com/MaaltidsKasser/?families=flexitarkassen)
    - VerdensKassen, som aldrig indeholder svinekød (https://www.aarstiderne.com/MaaltidsKasser/?families=verdenskassen)

God fornøjelse med kasserne! :-)

/Juliane

10 kommentarer

Log ind
    Tjek!
    (tænkning ...)
    Nulstil
    eller log ind med
    • facebook
    • google
      Password icon
      Jeg accepterer terms of service
      Logget ind som (Log ud)
      Luk
      Luk
      Sender...
      • Anonym kommenterede  ·   ·  Anmeld

jeg ville elske den alarm, især ved ting jeg ikke er helt sikker på hvad er, og som muligvis kunne være en italiensk pølse... eller bare en uskyldig pasta! og muligheden for at undgå bladseleri tiltaler mig også rigtig meget!

• Anonym kommenterede  ·   ·  Anmeld

Det ville være rigtig dejligt med en grissefri mulighed. Jeg har allergier og kan derfor ikke vælge de andre kasser når der er gris på gaflen i min Low Carb kasse. Jeg tror, mange der køber low carb kassen er super helsebevidste og undgår svinekød, som mange mener er svært fordøjeligt..

• LauraLaura kommenterede  ·   ·  Anmeld

Savner også kasser uden gris! Måltidskasser til 5 dage har stort selv altid svin i. Ja tak til alternativ, gerne mere fisk eller en grøn ret.

• HenrikHenrik kommenterede  ·   ·  Anmeld

Yes lad os få svinet væk fra kasserne. Det holder os ofte fra kasserne når der er svin og eks. medister. Endvidere kunne vi godt bruge noget kylling der kommer fra en bedre del af kyllingen. Det er ofte sejt

• Susanne HolmboSusanne Holmbo kommenterede  ·   ·  Anmeld

Hej Anne-Mette
        Duskriver til Anders han bare kan fravælge den uge. Jg er single og for slankekassen for 2 personer i 5 dage, det er for mig 10 måltider, hvor syntes du fidusen er hvis jeg udover at en kasse er til 2 uger, men så skal jeg afvise engang i mellem. Jeg er ude i den situation, da jeg skal til at have min 4. kasse og de 3 foregående er være med svinekotelletter i, og jeg bryder mig overhovedet ikke om svin. Tror til min skræk at næste kasse også indeholder kotelletter, så den må afvises. En fantastisk god ide, hvis I lod folk fravælge svin, ikke for hver kasse men permanent fravalg intil man ændre det. Ellers gode kasser, glad for dem.

• Monique Holm Monique Holm kommenterede  ·   ·  Anmeld

Nu er vi 2 hjemme hos mig og med de kasser der er at vælge mellem når man er to kan det faktisk godt være svært at finde en kasse uden svin. Og det ville jo også være fedt at kunne købe den lækre kødkasse til at fylde fryseren op, men når der er mindst en af varerne der er gris er det ikke en mulighed.. I burde virkelig overveje at putte mindre gris i jeres retter og i stedet udforske nogle mere spændende og sundere alternativer :)

• AnonymousAnonymous kommenterede  ·   ·  Anmeld

Vi får en kvik måltidskasse. men rigig ofte må jeg laver om på menuen og lave risengrød , da mine børn legekammerater med hjem, der ikke spiser svin. Så det ville gøre det lidt nememre hvis de rbare ikke var svin.

• CristinaCristina kommenterede  ·   ·  Anmeld

Vildt kød ville være helt fantastisk- det er så svært at opdrive med mindre man kender en jæger- ofte er vildtkødet hos slagtere noget de ikke kender oprindelsen på..

• AnneAnne kommenterede  ·   ·  Anmeld

Det ville være SÅ godt hvis man kunne vælge ekstra kød til måltidskasserne. Vi er meget begejstrede for kasserne, men der er alt for lidt kød til 4 voksne!!! Kunne man vælge ekstra af samme slags kød, ville vi købe meget oftere. Som det er nu, skal vi alligevel ud at købe ind, selv om Aarstiderne kommer til døren...

Feedback og Knowledge Base