Jeg foreslår at...

Måltidskasser

Det kunne være dejligt, hvis man selv kunne sammensætte sine måltidskasser, eller på anden måde have lidt indflydelse til indholdet i kasserne. Hvert måltid skulle så have en pris, efter om den var til 2 eller 4 personer, og afh. af indhold.

175 stemmer
Stemme
Log ind
Tjek!
(tænkning ...)
Nulstil
eller log ind med
  • facebook
  • google
    Password icon
    Jeg accepterer terms of service
    Logget ind som (Log ud)
    Luk
    Luk
    Du har tilbage! (?) (tænker…)
    TinaTina indsendte denne ide  ·   ·  Anmeld…  ·  Admin »
    under bedømmelse  ·  Anne-MetteAnne-Mette svarede  · 

Hej Tina. Ja, det kunne være dejligt :). Vi arbejder hele tiden på at få mere fleksibilitet i kasser og ekstravarer, så du i højere grad kan sammensætte, vælge til og fra, som du lyster.

Omkostningerne ved fuld fleksibilitet på MåltidsKasserne vil dog være ganske store, og det er en økonomisk hurdle at gøre alt justerbart. Så lige nu arbejder vi på andre måder at øge fleksibiliteten, bl.a. ved at øge ekstravarersortimentet, så du nemmere kan supplere, hvis din MåktidsKasse mangler noget.

10 kommentarer

Log ind
    Tjek!
    (tænkning ...)
    Nulstil
    eller log ind med
    • facebook
    • google
      Password icon
      Jeg accepterer terms of service
      Logget ind som (Log ud)
      Luk
      Luk
      Sender...
      • Birgitte KromannBirgitte Kromann kommenterede  ·   ·  Anmeld

Jeg er stor tilhænger af verdenskassen, og jeg skifter bare kassen ud når den ikke passer min smag, hvilket er sjælden. Men næste uge svinekoteletter ØV og fladfisk..... ja dem hiver jeg jo selv op af havet.....

men så finder jeg jo bare en anden kasse....

Jeg tror, at det man kan lide er at andre finder på, og derfor er der forskellige meninger til de enkelte kasser.

Derfor hold bare fast i at kassene er "for" pakkede.

• Maria AxelsenMaria Axelsen kommenterede  ·   ·  Anmeld

SuperBedst har lavet et kassesystem, hvor man skal vælge tre ud af fem retter fra uge til uge. Derudover kan man vælge om det skal være til to eller fire personer. Det ville være fedt, hvis I lavede et sådan system, da vi ikke spiser fisk her i huset - og der er altid fisk i Jeres kasser. Vil helst bestille hos Jer, da jeg ved at kbaliteten er i orden.

• AarstiderneAdminAarstiderne (Administrator, Aarstiderne) kommenterede  ·   ·  Anmeld

hej Majbritt. VI har pt. 8 forskellige måltidskasser at vælge i mellem. Det bliver til i alt 8 forskellige menuer hver uge, og du er altid velkommen til at skifte til en anden kasse. Der er nemlig ingen binding. Vi lægger som regel den kommende uges menuer på vores hjemmeside senest torsdag: http://www.aarstiderne.com/Opskrifter/Ugens-maaltider.aspx -
        Med venlig hilsen, Mette Andersen/Aarstiderne

• MajbrittMajbritt kommenterede  ·   ·  Anmeld

Nu har jeg lige bestilt en, men der er også ting i de tidligere uger, som jeg kan se vi ikke vil få brugt.. Tænker at 5-6 forskellige menuer kunne være fedt!

• AnonymousAnonymous kommenterede  ·   ·  Anmeld

at der fesk. kan vælges en anden slags kød (måske 3-5 slags) for lidt fære eller flere pange.

• tanjatanja kommenterede  ·   ·  Anmeld

helt enig. hvis man selv kunne sammensætte sin kasse ved at vælge imellem de forskellige ugens retter

• AnneAnne kommenterede  ·   ·  Anmeld

Det ville være skønt at kunne tilvælge ekstra kød af samme slags som i den enkelte måltidskasse. Med fire voksne er der for alt for lidt kød, medens grøntsagsmængden er ok, eller ret nemt kan suppleres. Vi ville købe meget oftere - som det er nu skal vi ud at købe ind, selv om Aarstiderne kommer til døren!

• AnnetteAnnette kommenterede  ·   ·  Anmeld

Ville også være et hit hos os med delebørn, hvor vi nogle gange er 2 og andre gange 4 til middag!

• AnneleneAnnelene kommenterede  ·   ·  Anmeld

Helt enig i muligheden for selv at sammensætte grøntkasserne, da jeg har helt fastsatte ønsker til, hvad jeg ønsker at spise, og selv planlægger mine måltider for en uge ad gangen.

• Louise BauerlundLouise Bauerlund kommenterede  ·   ·  Anmeld

Denne kasse ville være et hit hjemme hos os;-) Må indimellem afbestille måltidskassen, fordi de er lidt kræsne derhjemme. Ville være rart selv at kunne sammensætte en kasse med måltider.

Feedback og Knowledge Base