Jeg foreslår at...

Mælk

At man som ekstra varer kan bestille 5 liter mælk

226 stemmer
Stemme
Log ind
Tjek!
(tænkning ...)
Nulstil
eller log ind med
  • facebook
  • google
    Password icon
    Jeg accepterer terms of service
    Logget ind som (Log ud)
    Luk
    Luk
    Du har tilbage! (?) (tænker…)
    BirgitBirgit indsendte denne ide  ·   ·  Anmeld…  ·  Admin »
    under bedømmelse  ·  Anne-MetteAnne-Mette svarede  · 

Hej Birgit. Tak for din ide. Vi ville elske den gamle mælemandsmodel, hvor vi kan levere mælk, der står klar på dit dørtrin hver morgen – gerne i glasflasker :).

Men vi må også erkende, at der er langt til mælkemandsrdømmen. Realistisk ville vi skulle levere mæken i kartoner på køl i flamingokasser, og det vil ende i uanede mængder emballage og en pris, der ville blive alt for høj i forhold til supermarkedspriserne.

Så ideen er god, men som det ser ud i dag, er det ikke noget, vi lige kan løse og dermed føre ud i livet.

20 kommentarer

Log ind
    Tjek!
    (tænkning ...)
    Nulstil
    eller log ind med
    • facebook
    • google
      Password icon
      Jeg accepterer terms of service
      Logget ind som (Log ud)
      Luk
      Luk
      Sender...
      • Alexander KirkegaardAlexander Kirkegaard kommenterede  ·   ·  Anmeld

I kunne måske tilbyde det som supplement i de mindre kasser i alligevel bringer ud? Der er rigeligt plads til en liter mælk eller to, i kølekassen..

• Anonym kommenterede  ·   ·  Anmeld

Mælkekasser, ja tak. Hvis der bliver lavet med små dele man kan vælge fra 5l skummemælk og/5l biodynamisk mælk og/eller 5l cacaomælk osv og selvfølgelig økologisk.

ærgeligt med mælk det er også det jeg skal slæbe, det kniber med kræfterne,er fyldt 80 år.

• Dennis LaursenDennis Laursen kommenterede  ·   ·  Anmeld

Det vil være en rigtig god idé - hvis det er biodynamisk mælk, som desværre er meget svært at opdrive, vil det være rigtig godt!

Ja tak :-) Mælk er det eneste, som jeg skal i supermarkedet efter i de uger, hvor vi får en måltidskasse. Det ville være skønt, hvis en måltidskasse også indeholdt 5 liter mælk!

• Monica Monica kommenterede  ·   ·  Anmeld

Jeg savner den bio dynamiske mælk i havde i en kort periode og ja, smør og yoghurt. Ligeledes bio dynamisk.

• JuliaJulia kommenterede  ·   ·  Anmeld

Er de fleste ikke hjemme, når kassen bliver leveret (før kl 7)? Jeg synes det er en super idé - og så lige ind i køleskabet med mælken, den behøver ikke i flamingo med is...

• Philip Thonning SkouPhilip Thonning Skou kommenterede  ·   ·  Anmeld

I Washington DC er der en gårdservice der levere mælk, kød etc. Her har folk selv en US size kølekasse stående udenfor deres dør. Systemmet er så at leverandøren kommer med varene samt is. Jeg ved ikke om det ville fungere her men det er en ide man kan overveje. Til Årstiderne: send mig en mail og jeg kan finde firmaets kontaktoplysninger hvis I vil vide mere.

• Signe FranckSigne Franck kommenterede  ·   ·  Anmeld

Det ville være FANTASTISK med en fast ugentlig mælke leverance incl (kakaomælk) samt smør,ost,hver 14 dag - og MEGET MEGET gerne fra Osted mejeri. Vil ogsa gerne betale lidt mere end i supermarked - en tur til supermarkedet koster også jo også i benzin eller slid på cykel dæk :-)

• AnonymousAnonymous kommenterede  ·   ·  Anmeld

Jo tak. Det ville være fedt.

• MarianneMarianne kommenterede  ·   ·  Anmeld

Præcis. Den lækre biodynamiske er helt umulig at finde i butikkerne. Savner det særligt nu hvor mejerikassen er helt væk. Mælk alene er en rigtig god ide.

• Linda PLinda P kommenterede  ·   ·  Anmeld

God ide, men er lidt bekymret for opbevaringen - i supermarkeder må kasser med mælk ikke stå på gulvet, så uden for min hoveddør er nok ikke smart :-(

• AnonymousAnonymous kommenterede  ·   ·  Anmeld

at få frisk økomælk i kassen hver uge ville være super! det er en af de ting man altid har brug for. evt. også andre produkter som yogurt.

• LiseLise kommenterede  ·   ·  Anmeld

Det ville være genialt, hvis man kunne bestille en eller to liter mælk i tillæg til en måltidskasse (ligesom man kan med brød). Særligt når I nu har den lækre biodynamiske mælk, som er lidt svær at finde i fri handel.

• Kathrine  JensenKathrine Jensen kommenterede  ·   ·  Anmeld

Det syntes jeg er en god ide. Men jeg syntes gennerelt at der bude være en vælg selv mejerikasse. Jeg er lactovegetar, og spiser defor ikke æg. Så det ville være dumt for mig, at bestille mejerikassen.

• HanneHanne kommenterede  ·   ·  Anmeld

Vi vil bruge det hvis man f.eks. kan vælge fra et lille sortiment. For det er umuligt at sammensætte kassen som passer alle. Vi foretrækker letmælk og mager youghurt naturel, og vil fravælge kassen hvis der er f.eks. skummetmælk eller cacaomælk i den.

• Marcus MiyamotoMarcus Miyamoto kommenterede  ·   ·  Anmeld

Gerne soja-, ris- eller havre-mælk i stedet for komælk.

• HeidiHeidi kommenterede  ·   ·  Anmeld

Jeg er helt enig! jeg mangler at kunne købe en kasse mælk (10-12 liter) uden æg, smør m.m

• Therese ElmkvistTherese Elmkvist kommenterede  ·   ·  Anmeld

Tror næsten med mejerikassepriserne, at det vil være billigere at købe sin mælk på en af de mange andre kolonial-sites, der er på nettet :-)

• TinaTina kommenterede  ·   ·  Anmeld

Ja - enig! Eller endnu bedre, 10 liter, så der er til en lille uge. Og gerne skummetmælk i stedet for det altid er minimælk.

Feedback og Knowledge Base